Pozyskujemy klientów
dla Twojego biznesu
Case study
Zobacz krok po kroku jak wypromowaliśmy przedsiębiorcę z Bydgoszczy. W niewiele ponad miesiąc zakład zaczął notować znaczący wzrost odwiedzin na skutek naszych działań.
Case study

Biuro rachunkowe z Bydgoszczy rozpoczęło działalność w 2011 roku. Na początku z biura korzystali głównie znajomi, znajomi znajomych i bliższa lub dalsza rodzina. Firma rozwijała się, ale mogła narzekać na niedostatek klientów. Jak w każdej branży - początki są trudne.

Biuro skorzystało z naszej pomocy. Dzięki temu, już po kilku tygodniach firma nie mogła już sobie pozwolić na stwierdzenia typu "źle się wiedzie", "mamy mało klientów" itp. Przedsiębiorstwo musiało już zastanowić się nad nowym lokalem i sposobem na obsługę większej liczby klientów. Zobacz jak to zrobiliśmy!

1.
Analiza słów kluczowych

Na podstawie danych firmy i prowadzonej działalności ustaliliśmy wstępne słowa kluczowe. Przy pomocy specjalistycznych narzędzi wyznaczyliśmy frazy, które dadzą najwięcej odwiedzin - takie, które warto poddać procedurze pozycjonowania.

2.
Pierwsze miejsce w Google

Po dokonaniu analizy wykonaliśmy optymalizację strony www, pod kątem wybranych słów kluczowych. Następnie kupiliśmy domeny i utworzyliśmy na nich strony internetowe specjalnie w celu wypozycjonowania klienta. Rezultat - pierwsze miejsce!

3.
Monitorowanie pozycji

Klient i my cały czas obserwowaliśmy wzrost pozycji w Google. Już po tygodniu zauważyliśmy wzrost, natomiast po miesiącu już strona była wypozycjonowana na pierwszą pozycję.

4.
Znaczący wzrost odwiedzin

Obserwując statystyki odwiedzin zanotowaliśmy znaczący wzrost skorelowany z wysoką pozycją w Google. Zadowolona klientka udzieliła nam bardzo pozytywnych referencji.